Cara-Cara Berhenti Merokok


Berhenti merokok
 kalau bukan untuk diri anda lakukan untuk anak-anak anda. Kebanyakan perokok hari ini tahu bahawa merokok tidak baik untuk kesihatan mereka dan berbahaya kepada orang di sekeliling mereka.

Walaupun mereka tahu mereka perlu berhenti tetapi mereka juga tahu ia adalah suatu usaha yang sukar untuk berhenti merokok jika tanpa cara berhenti merokok yang betul dan yg boleh memberikan hasil seperti yg diharapkan. Para perokok yang ingin berhenti merokok amat memerlukan bantuan yang boleh membantu mereka memikirkan cara mereka untuk berhenti merokok dan kemudian mengambil langkah besar untuk berhenti merokok selama-lamanya.


Jika anda adalah seorang perokok tegar, Adakah anda sudah bersedia untuk berhenti merokok?
Perokok tegar yang sukar benti merokok. Baca selanjutnya di sini kerana ada yang paling mudah dan senang untuk anda ikuti.


Tak lain dan tak bukak dengan cara VIVIX SHAKLEE




BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE MEMBANTU PEROKOK UNTUK BERHENTI MEROKOK?

  1. Apabila perokok itu mengambil Vivix yang kaya dengan resveratrol dan polifenol, ia akan bertindak mencuci dan menyahkan kesemua toksin dan nikotin dan kesan ketagihannya yang berada dalam badan.
  2. Dengan pengambilan Vivix secara konsisten, sedikit demi sedikit nikotin akan disingkirkan dan menyebabkan lama kelamaan, perokok itu tidak boleh menerima kehadiran nikotin yang baru apabila beliau hendak menghisap rokok.
  3. Badan yang sihat dan badan yang normal sememangnya bukan lah tempat untuk nikotin, maka apabila sel-sel badan telah pun dibersihkan dari semua nikotin ini, kehadiran nikotin yang baru akan terus ditolak oleh badan perokok itu menyebabkan beliau tidak mampu lagi hendak menghisap rokok.
  4. Ramuan Vivix akan menyebabkan rokok yang anda hisap terasa pahit dan amat tidak sedap. Sebab sel-sel dalam badan anda menolak rokok secara automatik.
  5. Ramai pengguna sendiri mengakui Vivix mampu merawat pelbagai jenis penyakit termasuk jantung kerana sel-sel dalam badan akan terus menerus direpair oleh vivix seterusnya menghasilkan sel-sel baru yang lebih baik dan sihat. Apabila badan kita penuh dengan sel-sel baru, makan secara automatiknya badan akan lebih sihat dan bertenaga.
STOP SMOKING? Try Vivix.
TESTIMONI BENTI MEROKOK 








HARGA VIVIX : RM475 DISKAUN RM380

Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian



Post a Comment

0 Comments