Ramuan Vivix Shaklee

Vivix Shaklee juga dikenali tonik ajaib. Kenapa? Jom baca cerita selanjutnya.




Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang typo rosak, mati, abnormal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.

Vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot oleh itu menggalakkan sel menjadi sihat semula.

RAMUAN VIVIX SHAKLEE

Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (iaitu penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

Ramuan Vivix juga adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (iaitu kandungan dalam anggur muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

Isi kandungan Dalam vivix itu sendiri membolehkan ia merawat macam2 penyakit Dari Dalam. 



ANGGUR MUSCADINE

Satu-satunya anggur yang mempunyai lebih satu kromosom dari anggur biasa which ic 20 kromosom yang bermanfaat untuk kesihatan. Anggur ini mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser, juga sebagai anti-virus dan anti-bakteria.

Anggur muscadine dan bijinya adalah salah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti-radang. Jika dibandingkan dengan anggur lain, ia mempunyai 40 KALI GANDA LEBIH POLIFENOL yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.



POLYGONUM CUSPIDATUM (Knotweed Jepun)

Sejenis tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol.

Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement ANTI PENUAAN. 

Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol di dalamnya membantu:

  • Melambatkan proses penuaan
  • Merendahkan kolesterol
  • Merendahkan tekanan darah
  • Meninggikan prestasi atlet 
  • Mengurangkan berat badan



ELDERBERRY 

Berry yang bertaraf PREMIUM HIGH CLASS kalau dalam salasilah keluarga berry. Elderberry merupakan buah yang popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.

Antara manfaat lain yang sangat penting dari jus elderberry adalah: 

  • Kemampuannya untuk mencegah cancer, fakta ini dikaitkan dengan antioksidan yang terkandung di dalamnya.
  • Meningkatkan sistem imunisasi tubuh serta sangat membantu dalam mengurangkan radang penyakit AIDS dan cancer.
  • Berupaya untuk menurunkan kadar kolesterol untuk mencegah penyakit jantung.
  • Membantu mengatasi dan merawat masalah diabetes.
  • Meningkatkan kesihatan jantung dan 


PURPLE CARROT

Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemical termasuk lah carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang berupaya untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

Asid klorogenik adalah anti oksidan paling banyak dalam semua carrot termasuk lah Purple Carrot. Ia ber2tanggungjawab mengurangkan risiko penyakit diabetes. 


****************************************************************************

Sekarang dah tahu kenapa VIVIX ni termasuk dalam HIGH CLASS SUPPLEMENT? Sebab ramuan die pun bukan biashe biashe tau.. Memang sangat berkualiti tinggi dan mampu memberi manfaat yang besar pada tubuh badan kita, dengan izin Allah.. Sebab tu la even sedikit mahal, ia tetap menjadi pilihan ramai sebagai alternatif untuk improve kesihatan..

BACA PROMOSI VIVIX DI SINI :- 

Nak tahu detail klik saya di sini :- 
Wasap = Saya kak shida
Instagram = shida rahmat
Facebook = Shida Rahmat
Twitter = shida rahmat






Post a Comment

0 Comments