TESTIMONI VIVIX untuk ibu berpantang DAN FAKTA TENTANG VIVIX

Assalamualaikum..
Salam satu Malaysia ..

3 FAKTA MENARIK VIVIX YANG WAJIB TAHU.
Sampai ramai yang angau, sampai beribu orang tergilakannya.

FAKTA NO 1 :
Para Saintis Shaklee mengambil masa bertahun-tahun untuk hasilkan VIVIX. Bukan 3 bulan, bukan 7 bulan dan bukan juga 12 bulan. Malah VIVIX Shaklee ni patent pending. Apa dia patent pending? Maknanya produk ni dah dihantar permohonan utk dapat hak patent exclusive hanya boleh didapati di Shaklee. Dengan adanya patent pending, VIVIX ni secure, tidak ada company lain boleh tiru atau ciplak formula produk Shaklee ni.

Apa yang Shaklee patenkan KHAS untuk VIVIX Shaklee?
1. Proses Cold Filling Extraction.
Ada banyak jenis proses untuk ekstrak jus/minyak/pati dari tumbuh-tumbuhan. Cold extraction maknanya buah-buah yang digunakan dalam VIVIX di-press utk mengeluarkan patinya dengan suhu rendah.

Biasa proses yang guna air panas/suhu panas. Process macam ini boleh menurunkan kualiti produk itu walaupun hasilnya mgkn lebih banyak. VIVIX Shaklee tidak mengandungi sedikit pun air.

Shaklee patenkan proses cold filling extraction ini khas dalam pembuatan untuk VIVIX. Nampak kan? begitu teliti process ini demi menjaga kualiti.

2. Gabungan Polifenol
Bagi kesan maksimum, VIVIX Shaklee bukan cuma ada resveratrol tapi gabungan 15 polifenol. Umpama kita telan anggur 🍇 muskat sebijik.

3. Semulajadi, tanpa pengawet & stabil.
Cuba letakkan VIVIX atas meja, VIVIX tidak meruap. Cuba letak dlm freezer, VIVIX tidak beku.
Dan tindakan ini bukan dengan bantuan bahan-bahan kimia.

Haaa betapa specialnya Sang VIVIX Shaklee si tonik merah. Berbaloi dengan nilai wang yang kita bayar.

FAKTA NO 2 :
Salah satu bahan utama VIVIX adalah makanan syurga dan disebut dalam Al Quran
Apa dia ? ANGGUR. Siapa kita untuk menafikan anggur 🍇 makanan syurga. Dan ia adalah salah satu dari 4 bahan utama VIVIX adalah anggur.Anggur bukan sebarang anggur, tapi anggur muscadine yang mana hanya anggur jenis ini yang mempunyai ELLERGIC ACID yang mampu elak kancer terjadi (occuring), membesar (growing) dan merebak kebahagian anggota lain(metastasizing).Special nya..masyAllah 😍💕

FAKTA NO 3 :
VIVIX tidak beku bila diletakkan dalam peti ais beku. Apa maknanya? Ini bermakna ketulenan kandungan dalam sebotol VIVIX.Orang kata nak test madu tulen atau yang dicamour gula dan air, simpan dalam peti sejuk.
Sekarang uji VIVIX. Letaklah pada suhu paling sejuk yang boleh. Simpan semalaman ke..2 hari ke. Cuba tuang, masih mengalir cecair VIVIX.100% tanpa air. Tiada campuran gula. Tiada perisa, tiada pewarna tambahan yang boleh merosakkan struktur VIVIX. Terbaik lah! 😁😍

Untuk order klik link👇👇
http://www.wasap.my/60197297176
Instagram : shida_shaklee

*🚁 COD :-*
#pulai
#pekannenas
#kulai
#senai
#skudai
#uluchoh

*🚁 POS PERCUMA :-*
Seluruh Malaysia by PosLaju

Post a Comment

0 Comments