Kisah VITAMIN SHAKLEE dan FUNGSINYA

ASSALAMUALAIKUM ..
SALAM 1 MALAYSIA ..

Walaupun SHAKLEE tgh viral skrg , namun masih ramai lg yg belum tau APAKAH FUNGSI SHAKLEE sebenarnyer ..

💥Sebut saja Shaklee, rata-rata mengenali Shaklee yang terkenal dengan produknya yang dijamin 100% selamat dan semulajadi.
💥Banyak kelebihan dalam menggunakan produk Shaklee dalam meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik. Kesihatan merupakan sesuatu yang bernilai untuk dinikmati dan perlu dikekalkan dengan bantuan nutrisi Shaklee yang telah lama berjaya lebih 57 tahun lalu.
💥Sesungguhnya, Produk Shaklee memang tidak asing lagi dalam dunia makanan tambahan dan vitamin.

💐Untuk pengetahuan anda semua, produk Shaklee ini bukan 'UBAT' untuk mengubati @ menyembuhkan sesuatu penyakit tetapi ia merupakan makanan tambahan yang melengkapkan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan.
💐Suplemen Shaklee diambil untuk mengukuhkan dan mengekalkan tahap kesihatan kita semua.
💐Kata orang, lebih baik mencegah sebelum merawatkan.
💐Kalau dah sakit nanti jangan pula cari suplemen, sebab suplemen dah tak sesuai, tapi kena jumpa doktor untuk dapatkan ubat yang sesuai.
💐Bila dah makan ubat, ada kesan sampingan pula bila diambil dalam tempoh yang lama.
💐Maka, kita usaha dan berikhtiarlah untuk kesihatan dan kebaikan kita, yang selebihnya kita serahkan pada Allah SWT.

Saya dah rasa perbezaannya dan merasakan tahap kesihatan keluarga saya lebih baik daripada sebelum ini.
Nak tau ape yg menyebabkan saya terlibat sepenuhnyer dgn SHAKLEE .. 

JOM link blog saya
http://shidashaklee.blogspot.my
Saya ade cerita panassss  ... TUNGGUUUUUUUU

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Sambungan ...........
IKUTILAH KISAH BENAR DARI SAYA SENDIRI

Pada tahun 2006 saya tlh mengalami kemalangan yg menyebabkan patah tulang peha kaki kanan
Dan rasanyer semuanyer sedia maklum tulang yg menguatkan kite utk berdiri .

Dr tahun 2006 sehingga tahun 2014 saya tidak pernah mengenali SHAKLEE
Saya juga seorg yg susah benor nak mkn ape2 supplement atau jamu sbb takot ..
Bkn takot nak telan tp takot kandungannyer ..
Eeee

2 thn slps kemalangan tu
1 badan saya dah mula lain mcm
~ Kerap sakit pinggang
~ Sakit tumit
~ Tegang urat bawah lutut lbh kurang mcm simpuh biawak la
~ tangan mcm kena karen
~ tulang kecik saya masa kemalangan tu ade patah boleh timbul pd pergelangan tgn jadi saya heran sgt2

Kesan dr itu selama 6 thn saya menanggung sakit sehingga
X boleh berlari
X boleh duduk lama2
X boleh naik tangga
X boleh kayuh basikal
X boleh angkat berat
X boleh solat berdiri, tang ni mmg sedih la sbb solat duduk rasa mcm xbest sgt2
Tengok org lain solat berdiri jeles

Ape yg saya buat selama 6 thn tu ? Nak tau x? Saya g berurut merata tempat
Namun hasilnyer ttp zero
Baik kejap sakit lg
Itulah yg saya tanggung selama 6 thn

Pada awal 2014 saya diperkenalkan dgn SHAKLEE iaitu OSTEMATRIX
Pd mula saya amik ostematrix, ms tu sakit saya mmg dah tak tertanggung
Saya konsisten selama 2 bln

Alhamdulillah ..
Sekarang saya dah bole menarik nafas lega kerana kesan dr 6 thn tu hilang sama skali

Kini saya bersama shaklee hampir 4 thn
Saya mmg dah xpernah g urut
OSTEMATRIX saya konsisten smpi skrg krn saya tau tulang kite mmg perlukan kalsium setiap hari
Lebih2 lg saya yg sudah ade 5 org anak

SAYA HANYA BOLEH KATAKAN DI SINI
*siapa yg xnak amik kalsium dialah org yg paling rugi*

Kalsium bukan utk kaum hawa saja tp kaum adam juga yea ..
Perlu kite ingat bahawa segala apa yg berlaku semenye dgn izin Allah swt
Kita sebagai manusia cuma berusaha dan ikhtiar ..

*Di bawah ni bukti yg saya simpan hingga skrg ..
Besi yg berharga rm850 itu telah berada 11 tahun sebati dgn tulang saya*

0 ulasan: