Bagaimana Omega Guard Bantu Cairkan Darah?

Bagaimana Omega Guard Bantu Cairkan Darah?
Ramai yang tidak tahu apakah itu DARAH PEKAT. Dalam entri kali ni saya nak huraikan serba sedikit tentang darah ini yang mungkin anda sendiri tidak perasan yang anda ada menpunyai masalah ini.

INFO DARAH PEKAT 
Darah pekat adalah satu keadaan di mana kadar pembekuan darah dalam salur darah seorang individu adalah pada kadar yang tidak normal. Kadar pembekuan yang tidak normal menyebabkan platlet darah saling bergumpal dan melekat di antara satu sama lain lalu menyebabkan aliran darah dalam badan menjadi lebih perlahan dan kurang lancar berbanding yang sepatutnya.

Sekiranya keadaan ini dibiarkan berlarutan tanpa sebarang rawatan, ia akan memberikan kesan negatif dan masalah kesihatan yang lebih buruk seperti darah beku, aliran darah yang tersumbat, malah boleh MEMBAWA MAUT

SIMPTOM-SIMPTOM DARAH PEKAT
Perlu anda ingat bahawa darah pekat akan membawa anda kepada beberapa jenis simptom-simptom seperti :
  • Pening kepala
  • Senang bengkak
  • Darah haid yang banyak
  • Kerap kena gout
  • Sakit kepala
  • Tekanan darah tinggi
  • Kulit gatal
  • Badan lemah
  • Sesak nafas
Adakah anda ada mengalami simptom-simptom seperti di atas? Jika ia, saya cadangkan anda mengambil OMEGA GUARD SHAKLEE untuk mengawal darah pekat yang anda alami kepada keadaan yg normal. Secara tidak langsung melancarkan darah anda yang tersumbat disamping membakar kolesterol dalam darah..
HARGA PASARAN RM137
HARGA AHLI RM109
BAGAIMANA OMEGA GUARD BANTU CAIRKAN DARAH?
Asid lemak- omega 3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu kita perlu mengambilnya dari makanan. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan.

Mengatasi penyakit saluran darah dan strok. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah dan peredan darah yang lancar. Sebab itu ianya sangat membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher atau sakit kepala. 
Ia juga merendahkan kolestrol , menghindar pembekuan darah di dalam badan, membantu mengekalkan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis dan mengurangkan sakit jantung.
KESIMPULANNYA
Untuk lebih memastikan anda mempunyai darah pekat yang kronik atau tidak, hanya pakar perubatan sahaja yang mampu memberi keputusan. Jika keputusan telah dperolehi maka anda boleh buat keputusan samaada ingin mengambil ubatan atau mengamalkan makanan tambahan atau kedua-duanya sekali 
Untuk info lebih detail boleh klik pada gambar 



Post a Comment

0 Comments