Vitamin Kecutkan Fabroid

Vitamin Kecutkan Fabroid
Ada wanita yang ada fibroid tapi tak rasa apa-apa pun. Tiada symptom, tiada sakit. Tau-tau je memang dah ada. Yang tu memang susah sikit lah nak kesan melainkan terus dengan scan. Tapi ada juga wanita yang ada tanda-tanda tapi dibiarkan sehingga bilateral dapat tahu fabroid sudah besar.
VITAMIN BANTU KECUTKAN FABROID
(1) VIVIX 
Perlu kita ingat bahawa dalam badan kita ada 11 sistem yang perlu beroperasi dengan baik bagi menjadikan kita manusia yang sihat. Semua sistem terbentuk daripada sel. Daripada sel menjadi tisu dan daripada tisu menjadi organ dan daripada organ menjadi sistem. Jadi perlu untuk sel kita sihat bagi menghasilkan sistem yang sihat.

Salah satu sistem dalam badan kita ialah sistem peranakan. Sel sistem peranakan ini perlu sihat bagi melahirkan sistem yang sihat. Jadi, dengan pengambilan Vivix yang berfungsi untuk membaiki dan menyihatkan sel, maka secara langsung ianya juga akan membantu mengecutkan fibroid dan menghasilkan sistem peranakan yang sihat.

In sha Allah dengan pengambilan Vivix yang berterusan akan membantu untuk mengecutkan dan menghilangkan fibroid. campuran resveratrol dan polifenol yang sangat tinggi antioksidan sangat baik untuk melindungi sel, memerangi radikal bebas dan meningkatkan tenaga sel.

(2) OMEGA GUARD

Sejenis minyak ikan terbaik. Kandungan Omega-3 dalam Omega Guard sangat bagus untuk pesakit fibroid kerana ia dapat mengurangkan inflamasi (keradangan) akibat tekanan fibroid.

(3) Vitalea Iron Plus 
Vitalea adalah sejenis multivitamin yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Kandungan zat besi dalam vitalea sangat penting untuk membantu pembentukan darah merah. Pesakit fibroid mudah mengalami anemia kerana kerap kehilangan darah yang banyak. Jadi, mereka memerlukan dos zat besi yang berganda untuk proses pembentukan darah merah.

(4) VITAMIN C 
Vitamin C sejenis antioksidan membantu untuk melindungi sel, meningkatkan sistem imun badan. Vitamin C membantu untuk mengurangkan kekejangan dan kesakitan pada rahim. Salah satu tanda fibroid, pesakit akan kerap merasa sakit yang mencucuk-cucuk di perut seolah-olah kontraksi. Vitamin C berfungsi melegakan tekanan kesakitan tersebut. Vitamin C juga mempercepatkan penyerapan vitamin dan mineral dalam badan.

(5) GLA COMPLEX
Gla menstabilkan hormon di dalam badan. Tumbuhan fibroid dirangsang oleh hormon estrogen. Kandungan hormon estrogen yang berlebihan menggalakkan tumbuhan fibroid. Biasanya ada perimbangan antara 2 jenis hormon dalam tubuh wanita. Estrogen sentiasa dikeluarkan oleh kilang ovary, manakala progesteron dikeluarkan jika berlaku ovulation atau penetasan telur yg berlaku pada hari 13-14-15-16 dalam pusingan haid.

Jika tiada ovulation, maka kandungan progesterone tidak meningkat dan ini menggalakkan tindakan estrogen tanpa kaunter tindakan progesterone. Kesannya banyak yang tak baik , berbagai jenis tumbuhan dirahim dan dalam payaudara akan berlaku, dan diantaranya fibroid dan kanser. GLA Complex Shaklee membantu menstabilkan hormon dalam badan anda sekali gus mengatasi fibroid.

(6) CAROTOMAX
Carotomax berfungsi sebagai antioksidan penting untuk membunuh hormon xenoestrogen. Ia melindungi dari cyst/fibroid dari tumbuh kembali.
Antioksidan yang kuat amat baik untuk bantu kecutkan cyst. Ini termasuk vitamin A dan E dan selenium mineral dan juga polifenol. Antioksidan membantu melindungi sel-sel kita daripada kerosakan dan perubahan sel yang tidak normal.

Se Lengkap Fabroid
Untuk info lebih lanjut tentang fabroid, boleh klik di sini 

HARGA SET RM900
HARGA AHLI RM717
percuma keahlian711
percuma pos   
bonus tu RM35 

Untuk pertanyaan lanjut boleh klik di sini Kak Shida Info

Post a Comment

0 Comments