Testimoni Kurus Sebenar Set Hello New You Shaklee



Dapatkan berat badan yang ideal, tak perlu berlapar, tiada kulit menggeleber, lebih langsing walaupun berat statik dan pastinya kesihatan menjadi lebih baik dan sempurna dengan Set Hello New You. Ikuti testimoni kurus sebenar Set Hello New You Shaklee.

Testimoni Diri Sendiri.


Perubahan yang ketara bila saya mengalami kehilangan inci terlalu besar jumlahnya. Saya tidak suka ukur badan sendiri tapi saya lebih kepada rasa sedap badan bila memakai pakaian yang longgar. 

Mungkin orang lain kehilangan banyak berat badan tetapi tidak saya. Yea dulu saya boleh pakai saiz M tapi agak ketat. Sekarang saya boleh lagi pakai saiz M tapi keadaan yang sangat longgar. 

Saya tak suka bagi gambar testimoni tetapi dalam entri ini saya sertakan perbezaan saya yang sebenar. Saya memang memgambil set kurus Shaklee Hello New You sebelum diperkenalkan lagi promosinya. 



HARGA ASAL RM441.25
HARGA ASAL RM353

CINCH SHAKE - Leusina @ Luecine
- Membakar Lemak dan Membina Otot 
Dengan Cekap
- Menyokong metabolisme 
sihat dengan mengekalkan otot.

LESITIN - LECITHIN
- Memecahkan Lemak Yang Degil 
- Mempercepatkan proses pemecahan lemak.
- Mencegah daripada pengumpulan lemak di dalam hati
- Menyingkirkan toksin daripada hati.

ASID LEMAK OMEGA-3 - OMEGA GUARD
- Meningkatkan kadar metabolik
- Mempercepatkan 
proses pembakaran lemak.
- Meningkatkan sensitiviti insulin tubuh untuk mengawal simpanan lemak.

HERBLAX
- Daun senna membersih dan menyelaras semula 
- Laksatif semula jadi untuk meningkatkan kekerapan 
pergerakan usus.
- Membantu menyingkirkan toksin daripada badan.


Testimoni Sebenar Hello New You Shaklee



Tidak Keletihan, Tidak Kelaparan
Juniza bt Zamri 38, Kedah

Program menurunkan berat badan konvensional akan menyebabkan anda berasa resah dan lapar. Tetapi dengan Shaklee, pengalamannya berbeza! Suplemen Shaklee membantu membekalkan badan saya dengan nutrisi penting supaya ia boleh berfungsi secara optimum. Bahkan saya rasa bertenaga sepanjang proses ini dan selepas bersenam, dan bagi saya ia memang mengagumkan! Terima kasih, Shaklee untuk perjalanan penurunan berat badan yang positif.



Dari 5XL ke M!
Hamidah Ibrahim 48, Kuala Lumpur

Orang kata, semakin lanjut umur kita, semakin perlahanlah tindak balas badan kita. Saya tidak menyangka yang saya masih boleh menurunkan berat badan dan mendapat penampilan baharu pada usia sebegini! Terima kasih kepada suplemen Shaklee yang selamat, terbukti dan berkesan selain mengamalkan gaya hidup yang lebih sihat. Kini, saya berasa lebih bertenaga, lebih sihat dan kelihatanlebih muda juga!



Hidup Saya Jadi Semakin Baik!
Nurshafiza bt Hamidun 39, Pulau Pinang

Berat badan saya pernah mencecah 120kg ketika saya menjalani gaya hidup sedentari dulu. Ia menyukarkan saya untuk berjalan, apatah lagi menaiki tangga. Kesukaran itu menyebabkan saya bertekad untuk mula menjaga kesihatan diri sendiri. Syukurlah saya diperkenalkan kepada Shaklee. Saya memperbaiki tabiat makan dan dengan sokongan suplemen Shaklee, saya berjaya menurunkan berat badan kepada 88kg! Selain mempunyai badan yang semakin langsing dan mendapat semula keyakinan diri, keadaan kulit saya juga bertambah baik! Namun saya masih berusaha mencapai berat badan yang ideal, jadi sentiasalah mengikuti ruangan ini ya!



Hasilnya Boleh Dilihat dalam 1 Bulan Sahaja!
Najwa Nabila Harun 27, Selangor 

Hanya dalam satu bulan, saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 5kg dan ukuran badan pula berkurang 3 inci! Saya sangat teruja dengan program ini yang boleh membawa banyak perubahan kepada diri saya dalam tempoh ini. Selain pengurangan berat dan ukuran badan, ramai kawan memuji kulit saya yang berseri. Sebelum ini, apabila berdiri atau berjalan terlalu lama, saya berasa penat tetapi sekarang, saya boleh bergiat aktif sepanjang hari. Paling penting, tiada lagi melecet di paha! Tidak sabar rasanya hendak melihat perubahan dalam beberapa bulan lagi kerana saya akan meneruskan program ini untuk mencapai berat badan idaman. Doakan saya ya!


Klik Pada Gambar untuk Testimoni Sebenar Yang lain 









Berdasarkan Tinjauan Kebangsaan Kesihatan dan Morbiditi (NHMS) 2019, satu daripada dua penduduk dewasa Malaysia mengalami masalah berat badan berlebihan atau obesiti. 

Jagalah kesihatan dan urus berat badan anda. Di Shaklee sudah siap sedia membantu dengan Set Hello New You. Bukan sahaja dapat menurunkan berat badan malah memberi banyak manfaat di dalam setiap produk. Info lebih banyak bersama sahabat blog dengan Set Hello New You


Klik sini untuk Daftar Keahlian
Klik sini untuk berborak dengan saya Kak Shida Rahmat

#shakleethrive2023
#projekblogmega
#pengedarshakleeaktif
#shakleejohor
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023


Post a Comment

5 Comments

Marina Bashah said…
Wahhh.nampak beza penurunan sebelum dan selepas amalkan Shaklee. Yang penting konsisten kan
仙妮 said…
Ohh wowo....always good to read testimonial to gain confidence before starting on a product consumption, thanks for sharing this. Cheers Siennylovesdrawing
Reen said…
Lepas raya memang kena diet balik & ini set menarik untuk dapatkan kembali tubuh langsing. Sapa nak beli dapatkan di pengedar Shaklee yang betul...
Mrs Pip said…
Menarik.
Bila nampak before and after, rasa lagi yakin utk consume produk Shaklee , harga promo pun banyak diskaun dah ..
Atul Hamid said…
Tahniah akak, berjaya turun berat dengan set kurus Hello New You ni. Actually atul memang fall in love dengan set Kurus Shaklee.