Hari Raya Dengan Shaklee, Jangan Lupa Vitamin Tingkatkan Imun Badan



Bila tiba musim perayaan besar macam hari raya nih, persiapan atau kelengkapan balik kamoung mesti kena buat dengan teliti supaya tak ada yang tertinggal. Biasanya kita-kita la para ibu-ibu semua yang paling sebuk. Tulis siap-siap kat kertas apa keperluan yang perlu dibawa supaya dah sampai kampung nanti, tak ada lah sebuk mencari-cari itu dan ini. Biasanya keperluan vitamin dan ubat-ubatan sering dilupakan. Dalam entri kali ini saya nak kongsikan Hari Raya Dengan Shaklee, Jangan Lupa Vitamin Tingkatkan Imun Badan.


3 Jenis Vitamin Tingkatkan Imun Badan Bagi Dewasa Dan Kanak-Kanak 

1. Sustained Release Vita-C Plus Shaklee

Vitamin C la yang paling penting bawa balik kampung. Dah namanya hari raya tu hari berkumpul sanak saudara kan? Jadinya dari ceruk kampung, daerah, negeri dan luar negsra pun balik kampung. Haa jangan lupa bila dah berkumpul tu, makan dan minum pun macam-macam, aka penyakit berjangkit pasti menjengah. Batuk, selesema, demam dan macam-macam lagi lah penyakit. Klik sini untuk info lebih lagi tentang VITAMIN C SHAKLEE

Jadinya untuk itu kena la ambil vitamin C supaya virus-virus penyakit tu tak boleh tembus masuk dalam badan kita. Kalau ada pun virus masuk tapi setakat menjengah jer dalam badan. Tak sempat beri kita sakit sebab kita dah siapkan imun yang paling tinggi dengan vitamin C . Jom baca lagi kelebihan yang paling padu Vitamin C Shaklee. 
  1. Vitamin C dapat mengurangkan inflamasi dan mengurangkan risiko pelbagai penyakit kerana badan kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendirinya.
  2. Suplemen vitamin C juga dapat bantu mengurangkan simptom demam biasa dan meningkatkan sistem imun badan. Namun, vitamin C perlulah diambil secara berpanjangan, barulah ia dapat menunjukkan hasil.
  3. Vitamin C akan bantu melindungi tubuh anda daripada jangkitan penyakit.  productnation adalah destinasi untuk review produk terbaik dan pelbagai perbandingan bedasarkan harga, trend and populariti di Malaysia.



2. Nutriferon Granules Shaklee

Tahu tak kiter semua bahawa di dalam badan kita ni ada askar pelindung yang mrnjaga kita untuk terus sihat. Saya kata dia askar supaya semua lebih faham. Jika askar yang jags kita tu tak sihat macam mana nak beri kita kesihatan yang baik. Haa fahan tak kat situ. Oleh sebab itu lah kita perlukan sesuatu yang boleh bagi makan asakar-askar dalam badan kita sihat dan boleh buat kerja-kerja perlindungan. Klik sini untuk lebih info tentang NUTRIFERON GRANULES SHAKLEE

Nutriferon ni antara yang wajib bawa balik kampung hari raya ini sebab Nutriferon ni Immune booster tau. Bila immune tengah low, Nutriferon ini lah bantu untuk naikkan balik imun kita. Nutriferon ni mengandungi interferon semulajadi yang bertindak untuk melawan infeksi atau jangkitan. Di bawah ini pula adalah fungsi nutriferon.
  1. Mengukuhkan sistem imun dalam 3 hari
  2. Melawan canser dan tumor
  3. Melindungi dari virus influenza
  4. Meringankan Stress dan Kelesuan
  5. Melambatkan penuaan 
  6. Membantu proses menopause
  7. Mengurangkan simptom yg terjadi akibat PMS
  8. Mengawal tahap kolestrol.



3.Hero Kiddo Shaklee

Sangat sesuai diambil oleh kanak-kanak dan orang dewasa. Bagi jarak perjalan balik kampung yang mengambil tempoh yang berjam-jam, hero kiddo ni sangat sesuai di jadikan makanan pengganti gula-gula. Ini kerana rasa hero kiddo yang hanya perisa ahli dan rasa masam yang sangat ringan mampu membuat pemandu kenderaan keman dan kunyah mampu membuat mata cerah. 

Hero Kiddo yang tinggi antioksidan juga bantu melindungi kanak-kanak. FNi kira vitamin c utk naikkan imunisasi budak2. Kaya dgn ekstrak elderberry. Hari Raya Dengan Shaklee, Jangan Lupa Vitamin Tingkatkan Imun Badan anak-anak. Klik sini untuk lebih info tentang HERO KIDDO SHAKLEE

“Perisai”kan anak-anak kita sekarang. Persiapkan mereka dengan nutrisi penting untuk melindungi mereka walau di manapun mereka berada. Hero Kiddo Shaklee adalah multivitamin Shaklee yang sangat sesuai untuk kanak-kanak dalam bentuk gummy. Untuk ibu ayah pun  boleh makan sekali jugak. Lebih menarik perhatian adalah rupabentuknya iaitu bentuk beruang. Cuteeee sangat. Baca pula di bawah ini Keistimewanya Hero Kiddo.
  1. Diformulasikan untuk kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas
  2. Memberi sokongan sistem imun 
  3. Gummies berperisa ceri semulajadi yang lazat dalam bentuk beruang yang comel
  4. Mesra gigi 
  5. Bebas gula, bukan GMO, bebas gluten, bebas soya, vegan
  6. Tidak ada perisa, pemanis, atau pengawet buatan
  7. Sifar Sirap jagung. Dibuat dengan pektin.



Hari Raya Dengan Shaklee, Jangan Lupa Vitamin Tingkatkan Imun Badan, inilah yang saya nak tekankan di dalam entri ini betapa perlunya vitamin tidak kira di mana jua kita berada. 
Disiplin pada diri sendiri yang akan menentukan tahap kesihatan kita. Namun, penting juga untuk memastikan keperluan nutrisi yang lain juga kita penuhi. Keperluan nutrisi yang lain juga sangat berkait rapat dengan kekebalan tubuh dan risiko penularan penyakit berjangkit. 
Hari Raya Dengan Shaklee lebih bermakna jiks semua orang dalam  keadaam sihat walafiat.

Baca juga di sini.


Klik sini untuk Daftar Keahlian
Klik sini untuk berborak dengan saya Kak Shida Rahmat

#shakleethrive2023
#projekblogmega
#pengedarshakleeaktif
#shakleejohor
#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023




Post a Comment

0 Comments