Set Puasa Shaklee - Jimat Masa



Dah tak lama je lagi nak puasa. Untuk para ibu khasnya, apa persediaan yang telah dirancang? Semestinya bab sahur mesti dah terbayang dah makanan yang mudah dan jimat masa. 

Jangan risau para ibu semua. Untuk anda yang semestinya pentimgkan makanan sihat, berkhasiat tambahan lagi untuk cantik dan kurus di hari raya. Shaklee dah dah pun sediakan set puasa Shaklee - jimat masa khas untuk anda. 






Esp Shaklee 

Ia adalah minuman kesihatan yang sangat terkenal dengan banyak kebaikan. Sesuai diambil oleh semua golongan termasuk ibu mengandung, warga emas tidak ketinggalan mereka yang menghampiri monopause. Esp juga sangat membantu pesakit gastrik yang mana dulunya tidak boleh puasa tetapi sekarang boleh berpuasa dengan tenang tanpa perut masuk angin dan lapar. 

ESP Shaklee juga minuman kesihatan yang mempunyai 9 amino asid lengkap yang tidak dapat dibuat oleh badan tetai perlu diambil dari luar. Ianya mempunyai index glisemik yang rendah maka pengambilannya akan membuatkan kita cepat kenyang dan bertahan lama. 


Cinch Shake Coklat

Sebenarnya Cinch Shake Coklat  antara yang paling digemari. Perasa coklatnya sangat sedap dan berlemak. Ianya mengandungi Leucine , iaitu membakar lemak dan secara langsung membuatkan kita mudah hilang inci terutama di pinggang dan punggung.Ia juga sesuai diambil oleh pesakit kencing manis yang memerlukan makanan yang rendah glisemik Index. Gabungan ESP Shaklee dan Cinch Chocolate sangat sesuai dan membantu kita lebih kenyang.



Performance Drink Lemon Lime

Kami namakan dia minuman elak dehidrasi supaya di siang hari walaupun di bawah panas matahari lebih bertenaga dan hilang rasa dahaga (tekak kering).Performance Drink Lemon.Ia adalah minuman elektrolit untuk mengelakkan ahli sukan dari terhidrat. 

Namun kita juga boleh amalkan sepanjang Ramadhan kerana kandungan elektrolit ini bukan terhada kepada ahli sukan sahaja.Ketiga-tiga produk ni adalah set yang sering di cari walaupun bukan untuk puasa. Ia adalah pengganti makanan yang cepat dan mudah. Set Puasa Shaklee - jimat masa ni akan menjadi keperluan jika tibanya Ramadhan. 


JOM BELI SEBELUM PUASA. 
KLIK SINI YEA Kak Shida Rahmat

shakleethrive2023
#projekblogmega
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleeaktif
#shakleejohor

Post a Comment

0 Comments