7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia


Banyak persoalan yang belum terjawab tentang kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia? Kenapa, siapa, bagaimana dan di mana. Pertanyaan-pertanyaan inilah yang akan saya cuba huraikan satu persatu. Baca sampai habis tau. 
7 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia.
1. Shaklee sudah 100 tahun. Woww!!! lama kan? Dr. Forrest C. Shaklee adalah Pengasas, Shaklee Corporation yang telah mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat. Multivitamin inilah yang sudah berusia lebih 100 tahun. Ini bermakna penerimaannya telah diakui oleh orang ramai. 


2. Shaklee membuat produk dari bahan semula jadi yang asli. 
  1. Produk Shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  2. Produk Shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi dan lembut pada persekitaran.
  3. Setiap satu daripada produk Shaklee adalah bebas gluten.
  4. Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan. Oleh sebab itu Shaklee bebas dari penganiayaan.

3. Lambakan testimoni yang sangat banyak di semua laman media sosial tentang hidup yang lebih sihat dari pesakit-pesakit darah tinggi, kencing manis, kolesterol tinggi dan banyak lagi. Juga yang paling banyak dikongsikan testimoni dari Set Kurus Shaklee yang mana telah mengakui bahawa dengan Set Kurus Shaklee bukan sahaja dapat menurunkan berat badan malah kesihatan menjadi lebih dan semakin baik.
Tak lama lagi nak sambut puasa lepas tu raya kan? Yang mana nak rasai sendiri bagaimanakan Set Kurus Shaklee memainkan peranan penting pada bulan puasa, jom baca di sini iaitu 7 Tip Nak Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

4. Kajian Ladmark juga adalah termasuk sebab yang menjadikan Shaklee supplements lebih lengkap. Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. 
Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee. Baca info juga di sini Nutrition Jurnal.



5. Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan dari pencapaian, kisah dan health improvement pada orang seperti anda dan saya.



6. Shaklee Malaysia Diikhtiraf sebagai Trusted Brand Vitamin Suplemen di Malaysia, bagi kategori vitamin dan suplemen untuk tahun 2021 dan 2022 yang dibuat oleh Reader Digest. Shaklee menang gold award, sebaris dengan jenama terkenal seperti Panasonic, Sony, Spritzer, Daiken dan banyak lagi.
TRUSTED BRAND AWARD adalah satu anugerah berprestij yang dijalankan oleh pihak ketiga. Maksudnya, ia tidak mempunyai sebarang kepentingan dengan Shaklee, bukan Shaklee yang buat survey dan bukan dibayar untuk terima award ini.
Pemilihan ini adalah dikalangan akyat Malaysia yang menjadi pembaca Readers Digest. Kalau kita pernah tengok buku Readers Digest, artikel di tulis dalam bahasa English, artikel berkaitan dengan ilmu. Usia Readers Digest pun setua Shaklee (first vitamin produce in 1915) iaitu 100 tahun (first published in 1922) dan pembacanya adalah dari 44 buah negara seluruh dunia.



7. Kredibiliti Syarikat Shaklee mengukuhkan lagi sebab kenapa Shaklee supplements terbaik di Malaysia kerana lebih 65 tahun di pasaran dunia, lebih 25 tahun di dalam Malaysia.
Produk yang dihasilkan selamat digunakan dan berkesan. Ada kelulusan KKM dan sijil Halal yang diiktiraf oleh Jakim.
Setiap bahan yang digunakan telah diuji untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya. Menjalankan 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya. Shaklee juga telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.



KESIMPULANNYA.
Selama 9 tahun saya telah yakin dengan Shaklee. Kenapa tidak anda? Saya sendiri yang dulunya mempunyai masalah kesihatan yang kronik, dengan usaha dan ikhtiar dengan Shaklee kini saya pulih sepenuhnya. Boleh baca kesah saya ini Jatuh Cinta Dengan Ostenutrix
Jangan lupa klik sini juga tau. Lebih kukuh jika bukan saya seorang yang mengiyakan Kenapa Shaklee Supplemen Terbaik Di Malaysia. Hasil tulisan dari sahabat blog saya.

#shakleethrive2023
#projekblogmega
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleeaktif
#shakleejohor


Klik gambar untuk tanya saya di whatapss

Post a Comment

0 Comments