Shaklee Malaysia Awarded the Trusted Vitamins and Health Supplements Brand in Malaysia


Shaklee Malaysia Dianugerahkan Jenama Vitamin dan Makanan Tambahan Kesihatan Dipercayai di Malaysia

Sedikit coretan tentang arah tuju Shaklee sehingga SHAKLEE di ikhtiraf sebagai Suplemen Kesihatan DI PERCAYAI di Malaysia.



APABILA DR FORREST SHAKLEE mencipta multivitamin pertama di AS 65 tahun lalu, beliau memulakan revolusi dalam kesihatan.  Hari ini, jenama suplemen, kecantikan dan produk isi rumah terus membina legasi inovasi tersebut.


 "Kami melampaui piawaian industri untuk mencipta produk pembuatn yang diperoleh daripada ramuan tulen dan mujarab, kerana kami percaya kesihatan bermula dari sumbernya," kata Helen Lam, Presiden, Produk Shaklee (Malaysia) Sdn Bhd. "Tujuan kami adalah untuk membawa kesejahteraan sebenar kepada  dunia - bukan sahaja kepada orang di dalamnya, tetapi kepada planet itu sendiri."




Shaklee, syarikat pertama di AS yang mengimbangi sepenuhnya pelepasan karbonnya, telah membangunkan barisan produk untuk pemakanan, badan dan rumah kerana ia memahami bahawa kesihatan harus holistik (menyeluruh).  Banyak produk Shaklee juga dibungkus dalam bahan kitar semula yang dihasilkan menggunakan kuasa angin.


Jika wabak itu telah mengajar kita apa-apa, bukan untuk mengambil kesihatan kita begitu sahaja.  Di Shaklee, membantu orang ramai mengalami Kesihatan yang baik adalah teras kepada apa yang mereka lakukan.  Shaklee mempunyai tujuh kedai fizikal di seluruh negara di mana ia menawarkan ujian ketumpatan tulang percuma, komposisi badan, dan analisis kulit supaya pelanggan boleh merancang pemakanan mereka mengikut peringkat kehidupan, keperluan dan jantina.





Sesiapa sahaja boleh membeli produk Shaklee di shaklee.com.my dan kami umenghantarnya dalam masa 3 hari, atau hanya pilih dan bayar di kedai Shaklee di seluruh negara.  Laman web ini juga menawarkan artikel dan video yang menunjukan kepada semua baik melalui ibu bapa yang sudah tua, serta sesiapa sahaja yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang meningkatkan imuniti mereka dan menjalani kehidupan yang sihat.

Untuk maklumat lanjut, lawati www.shaklee.com.my




SHAKLEE .. Di ikhtiraf sebagai Suplemen Kesihatan DI PERCAYAI di Malaysia 🇲🇾
Saya pilih Shaklee dari tahun 2014
Kini sebagai pengguna tegar juga sebagai business Info berkaitan klik di sini


Untuk Join Ahli Klik Di sini
Dapatkan Harga Ahli Yang Murah Klik Di sini

Post a Comment

6 Comments

flizzy86 said…
selaluny kalau nak beli suplimen,memang kena tengok banyak sudut..ni dah ada trusted brad award ni haaa customer cakap lagi yakin nak beli,tak pandang yang lain dah!
Myzan said…
Bila ada anugerah macam ni lebih yakin orang ramai nak beli. Maklumlah sekarang ni banyak sangat yang fake.
Naili HZ said…
Wah, Tahniah Shaklee. Supplement yang memang berkualiti kan, no wonder dapat anugerah trusted brand ni.
仙妮 said…
Wowo ...congrats congratulations to Shaklee Malaysia, gonna restock more of its health supplements, thanks for sharing this ya
Cheers Siennylovesdrawing
Marina Bashah said…
Dah lama ye shaklee berada di pasaran. Tahniah shaklee. Semoga terus maju
sitirohaida said…
pengguna shaklee hadir.Dah lama guna produk shaklee ni dan sesuai dengan akak.