6 Jenis Minuman Pemberi Tenaga Shaklee


Setiap hari setiap manusia akan memerlukan tenaga yang berlebihan untuk melakukan sebarang pekerjaan. Tidak kiralah sesuatu kerja itu memerlukan tenaga fizikal atau mental. 
Tanpa tenaga badan akan menjadi tidak bermaya. Oleh itu Shaklee telah menyediakan minuman bertenaga yang sangat mudah untuk diamalkan. Jom baca seterusnya.

6 Jenis Minuman Pemberi Tenaga Shaklee
1) VIVIX
RM475.00 : harga normal 
RM380.00 : harga ahli 
  1. Ramai tak percaya bila Vivix ni juga bagi tenaga berlebihan pada peminumnya. Kiranya macam energy booster la untuk badan yang mudah penat dan lesu. Bukan semata mata untuk penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, gout dan sebagainya sahaja.
  2. Vivix bukanlah ubat. Vivix ni sebenarnya sejenis minuman botani  yang merupakan salah satu revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
  3. Vivix bertindak terhadap sel badan  kerana Vivix mampu memberikan tenaga kepada sel badan di samping meningkatkan keupayaan mitokondria atau dipanggil pusat tenaga sel.
  4. Mitokondria ni akan semakin merosot keupayaan nak memberi tenaga abila kita semakin berumur. So, bila minum Vivix, sekaligus ia membantu untuk menjadi agen anti penuaan dan mengelakkan kemerosotan tulang, kolagen, tenaga dan sebagainya


RM161.25 : harga normal 
RM129.00 : harga ahli
  1. ESP adalah PROTEIN. Protein adalah makanan sel. So cuba bayangkan sel sel yang halus tu dapat makanan yang elok sihat dan semula jadi, Insyallah dengan izin Allah effect dia akan pergi ke seluruh tubuh badan. Kulit jadi cantik, sihat, bertenaga dan banyak lagi.
  2. Kalau tak cukup protein, badan kita akan terasa lemah, lesu, tak bermaya..akhirnya menggeletar dan seterusnya:
  • Boleh akibat gastrik.
  • Kolesterol tinggi, tekanan darah rendah..jadi pening.
  • Punca ulser perut + ulser usus.
  • Luka lambat sembuh akhirnya berparut.
  • Ganggu penglihatan / lama kelamaan jadi kabur.
  • Antibodi tak kuat.
  • Bila kurang protein, badan tak boleh lawan penyakit yang datang sebab kurang ketahanan


• Oren 539 gram
RM86.25 : harga normal 
RM69.00 : harga ahli 
• Lemon Lime 840 gram
Rm148.75 : harga normal
RM119.00 : harga ahli
  1. Terdapat 2 perisa iaitu Oren dan Lemon Lime 
  2. Performance Drink shaklee merupakan sejenis minuman isotonik juga dipanggil minuman hidrasi.
  3. Ia bertujuan untuk membantu bendalir dalam tubuh kita supaya tidak hidrat (kering) dengan terlalu banyak. Ia mengelakkan dehidrasi dalam masa yang sama membantu mengawal paras cecair di dalam badan.
  4. Membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal
  5. mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh untuk kekal cergas seharian


RM131.25 : harga normal
RM105.00 : harga ahli
  1. Terdapat 2 jenis iaitu Cinch Energy Tea Mix dan Elderberi Cinch Tea 
  2. Cinch Energy Tea Mix ni memang semua untuk yang nak jaga badan, kurangkan inci dan kekalkan berat ideal.. Jadi Cinch Energy Tea Mix ni bukan sebarangan teh ya.  Ramuan dan diadun dengan Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang pasti umph!
  3. Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. 
  4. Elderberry Tea Mix Shaklee adalah peningkat tenaga semulajadi yang terdiri daripada campuran teh hijau, teh putih dan teh merah yang eksklusif dan kaya antioksidan serta ekstrak elderberry yang menyokong kesihatan yang baik. 
  5. Elderberry Tea Mix Shaklee juga mengandungi Taurina yang sangat terkenal untuk meningkatkan tenaga dan ketangkasan fikiran.
  6. Campuran tiga jenis teh eksklusif teh hijau, putih dan merah bersama eksktrak elderberry menjadikan elderberry tea merupakan tea yang sangat lazat dan berkhasiat



RM181.25 : harga normal 
RM145.00 : harga ahli
  1. Terdiri daripada 3 perisa iaitu Coklat, Cafe Latte dan Vanila 
  2. Leucine membantu metabolism tubuh badan kita supaya berfungsi dengan lebih efiesien dan seterusnya dapat meningkatkan level tenaga kita. 
  3. Leucine membantu metabolism tubuh badan kita supaya berfungsi dengan lebih efiesien dan seterusnya dapat meningkatkan level tenaga kita.
  4. Nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga, sesuai untuk kencing manis juga.


RM206.25 : harga normal 
RM165.00 : harga ahli 
  1. Membantu anda kekal bertenaga, berasa puas dan mengurangkan keinginan untuk makan.
  2. Di dalamnya terdapat Leusina yang membantu mengekal dan membina otot tanpa lemak untuk meningkatkan metabolisma dan pembakaran lemak.
  3. Life Shake merupakan hidangan semua-dalam-satu yang lengkap, kaya protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral, dengan tambahan ekstrak Elderberi untuk meningkatkan perlindungan.


Bantu badan anda mendapatkan tenaga dengan membuat pilihan 6 jenis minum pemberi tenaga ini. Berikan cukup nutrisi yang diperlukan dalam badan. 

Untuk pertanyaan dan order boleh tekan butang whatsapp di bawah. Dan untuk pendaftaran ahli bagi mendapatkan ahli boleh tekan link di sini Join Ahli. Hanya Rm35 bayaran pendadtaran atau 100uv belian dalam satu resit. 



Post a Comment

0 Comments