Vivix Untuk Pesakit Kencing Manis

 


𝐕𝐈𝐕𝐈𝐗 𝐈𝐊𝐇𝐓𝐈𝐀𝐑 𝐔𝐍𝐓𝐔𝐊 𝐑𝐀𝐖𝐀𝐓𝐀𝐍 𝐊𝐄𝐍𝐂𝐈𝐍𝐆 𝐌𝐀𝐍𝐈𝐒/𝐃𝐈𝐀𝐁𝐄𝐓𝐈𝐒 | Shida Rahmat

Kencing Manis/Diabetis tu sebenarnya masalah yang sama iaitu penyakit jangka masa panjang yang disebabkan oleh badan tidak dapat menghasilkan insulin yang mencukupi, atau tidak dapat menggunakan insulin dengan betul. Insulin ialah hormon yang mengawal paras gula dalam darah dengan membenarkan gula masuk ke dalam sel-sel, dan dengan itu dapat menurunkan paras gula dalam darah.

Apa akan jadi jika insulin tidak dapat bekerja dengan baik? Sudah tentu peningkatan gula dalam darah naik mendadak. 
Oleh itu vivix adalah ikhtiar untuk pesakit kencing manis kerana di dalam Vivix terdapat ramuan yang dipanggil resveratrol yang bersifat anti oksida, anti inflamasi dan anti kanser.

1 Botol Vivix RM475 
Diskaun 20%
RM380 

Terdapat 6 cara 𝐑𝐄𝐒𝐕𝐄𝐑𝐀𝐓𝐑𝐎𝐋 membantu pesakit diabetes/kencing manis.

1) 𝐌𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠𝐤𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐢 tubuh terhadap hormon insulin kerana jika tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.

2) 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐚𝐤𝐭𝐢𝐟𝐤𝐚𝐧 𝐞𝐧𝐳𝐢𝐦 yang sangat berkuasa dalan tubuh kita yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim. Enzim SIRT1 mestilah diaktifkan yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim.

3) 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐚𝐰𝐚𝐥 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬 𝐠𝐮𝐥𝐚 dalam darah dengan ,melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

4) 𝐌𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐥𝐚𝐡𝐚𝐧𝐤𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐧𝐝𝐫𝐨𝐦 𝐫𝐢𝐧𝐭𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐮𝐥𝐢𝐧 (METABOLIC SYNDROME) yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

5) 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐞𝐥𝐚𝐤𝐚𝐧/𝐦𝐞𝐧𝐠𝐮𝐫𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐫𝐨𝐬𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐦𝐚𝐭𝐚, menggalakkan penyembuhan luka dengan lebih cepat.

6) 𝐌𝐞𝐧𝐜𝐞𝐠𝐚𝐡 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐞𝐧𝐭𝐮𝐤𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐢𝐞𝐧 𝐚𝐠𝐞 yang terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan.

Kesimpulannya 𝐕𝐈𝐕𝐈𝐗 sangat sesuai untuk pesakit kencing manis/diabetis kerana kelebihannya yang sangat bertepatan. Dah tau kan? Tak perlu tunggu esok dan esok untuk dapatkan vivix. Berikan hadiah untuk insan tersayang.

TESTIMONI VIVIX BANTU PESAKIT KENCING MANIS


Testimoni Pertama

Testimoni Kedua

Testimoni Ketiga

Testimoni Keempat

Testimoni Kelima

Testimoni Keenam

Testimoni Ketujuh

Testimoni Kelapan

Testimoni Kesembilan
Testimoni Kesepuluh



Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇




Post a Comment

0 Comments