Esp Untuk Kurus


Setiap wanita memang suka cantik, memang suka kurus. Begitulah wanita. Saya pun begitu juga. Sejak zaman remaja, sampailah zaman dah jadi ibu, masih juga hendak cantik dan kurus

Biasalah, wanita ni kena selalu jaga badan. Apatah lagi bagi yang sudah berkahwin. Bukan apa, untuk keselesaan diri dan suami juga. Nanti, suami pun tak hingin nak pandang-pandang.

Petua Cantik dan Kurus dengan mudahnya, apa kata anda amalkan ESP Shaklee secara konsisten. Nak cantik? Nak kurus? Dua-dua boleh. Cuba dulu ESP Shaklee ni, pasti anda tak menyesal.


Boleh ke kurus dengan esp shaklee ? Betul ke ESP Kuruskan Badan ?

Ok sebenarnya ada beberapa cara yang membuatkan ESP sangat bagus untuk dijadikan produk untuk korang dapatkan bentuk badan yang menawan. 2 cara mudah esp bagus untuk kurus ialah...

Meal Replacement
Oklah, bila sebut pasal ni, memang ESP sangat sesuai. Sebabnya, bila minum ESP, korang akan rasa bertenaga, sebab apa ye ? Sebab ESP ini rendah glisimek indeks, membuatkan korang kurang letih, dan kurang lapar, sebab itu bagus untuk diet, dan kurang rasa nak makan banyak.

Protein Terbaik
protein sememangnya bagus untuk badan. Protein sangat diperlukan untuk pembentukan otot. jadi kandungan leucine dalam ESP membantu mengekalkan jisim otot, sebab otot sangat penting untuk metabolisme badan dan seterusnya membakar lemak.

Bagaimana kita kekalkan berat badan ideal dan tingkatkan kesihatan tubuh badan dengan ESP Shaklee??

ESP untuk SARAPAN PAGI
Untuk kekalkan kesihatan wajib ambil sarapan. ESP cara paling senang untuk gantikan sepinggan nasi/mee/biskut/roti. Segelas ESP mampu membekalkan tenaga sepanjang pagi sekiranya tidak sempat menyediakan sarapan ataupun bagi yang malas juga

ESP untuk MINUMAN TENGAH HARI
Tukar minuman berkarbonat/berkafein dengan ESP waktu minum tengah hari. ESP hanya mengandungi 105 kalori berbanding air berkarbonat iaitu 170 dan keatas. Pengambilan Kalori yang banyak penyebab peningkatan berat badan sekiranya tidak aktif bersenam. Ambil ESP sebelum makan juga boleh mengurangkan kuantiti makanan yang kita ambil.

ESP untuk MINUM PETANG
Pilih snek sihat seperti buah ataupun ambil ESP. Elakkan pengambilan snek makanan berminyak ataupun yang manis. Pengambilan minuman atau makanan bergula boleh menyebabkan peningkatan berat badan tau.

ESP untuk MAKAN MALAM
Elakkan pengambilan snek yang tinggi kalori pada waktu malam sebab pengambilan snek berkalori diwaktu malam salah satu penyebab kenaikan berat badan kerana waktu malam, badan kita tidak memerlukan tenaga yang banyak. Gantikan dengan segelas ESP dan akan kenyang sehingga pagi.

ESP untuk BERSENAM
Ambil ESP 30 minit sebelum bersenam dapat memberikan tenaga yang cukup dan 2 jam selepas bersenam untuk membantu percepatkan kelegaan otot. 

Jadi siapa yang rajin masuk dapur tu tukarlah habit dengan ambil ESP. Dengan ESP, kita akan rasa kenyang lebih lama, rendah kalori dan dapat kawal pengambilan gula sebab ESP tidak mengandungi gula tambahan tau. Yang mahu kurus sangat sesuai ambil ESP

Untuk Pertanyaan dan Order 👇

Kenali Kak Shida di sini 👇




Post a Comment

1 Comments

Anonymous said…
Nak tanya. maksudnya ambil ESP setiap kali untuk breakfast, lunch,teatime n dinner? atau ada limit pengambilan ESP untuk sehari?