Kebaikan Set Kurus Shaklee


Banyak sekali produk yang berada di pasaran menyukarkan anda untuk membuat pilihan yang tepat. Disini ingin saya perkenalkan Set Kurus Shaklee yang pasti dapat membantu anda menurunkan masalah berat badan dengan selamat. 

Sudah semestinya anda ingin produk yang mempunyai kelulusan KKM untuk memastikan keselamatannya. Adalah amat penting satu-satu produk itu mempunyai sijil halal untuk anda menggunakannya dengan yakin tanpa ragu-ragu atau was-was.


SET KURUS SHAKLEE

Detox – Alfalfa atau Herb Lax
Merangsang proses pencernaan agar menyingkirkan toksin yang terkumpul dalam badan. Melegakan sembelit kerana herb lax juga merupakan pelembut najis.Tidak sesuai untuk ibu yang menyusukan anak untuk mengelakkan bayi dari cirit birit.
Membakar – Lecithin atau Omega Guard
Menyingkirkan lemak dari makanan yang kita ambil dengan memecah dan menyingkirkan lemak tersebut.Membersihkan salur darah dari lemak dan kolestrol yang melekat di saluran darah.

Membina – Cinch Shake Mix atau ESP Protein
Mengelakkan kulit dari menggeleber dan membekalkan protein dalam badan. Membina otot supaya bentuk badan anda menjadi cantik dan menawan




KEBAIKAN SET KURUS SHAKLEE
  1. Membantu dalam mengatasi masalah berat badan berlebihan
  2. Membekalkan protein agar kekal aktif untuk melakukan aktiviti seharian untuk mereka yang berdiet
  3. Membina otot badan agar kulit tidak menggeleber selepas badan menjadi langsing
  4. Memecah dan membakar lemak
  5. Menyingkirkan toksin yang menghalang badan dari menyerap nutrien dari makanan yang diambil
  6. Anda akan berasa kenyang yang menyebabkan anda tidak makan secara banyak
  7. Mengurangkan paras kolesterol dalam badan yang menjadi punca kepada serangan jantung
  8. Membuang kolesterol di dalam badan yang berlebihan


PENGALAMAN SEBENAR KAK IJA 

Bila kau nampak lebih kecil 
Ramai yang tegur Kak Ija semakin mengecil
Lebih kecil dari sebelum ni!
Ni mesti ambik Shaklee kan😅

Tipu lah Kalau Kak Ija nak cakap Kak Ija tak amalkan Shaklee.
Shaklee dah serasi dengan diri Kak Ija. Lagi-lagi Lecithin, Omega, Alfalfa, ESP dan Herblax

Sehari tak ambil rasa tidak lengkap. Kak Ija ambil set ni untuk bantu proses buang lemak, lancarkan proses pembuangan dan berikan rasa kenyang yang lama.

Bila ko on DETOX, ko dah tak rasa nak makan benda berat. Jadi, ESP ni penyelamat diri kau ketika ko rasa lapar. Rasa tidak bertenaga. Elak kan GASTRIK! 

Alhamdulillah, Kak Ija amalkan ESP ni paling kurang 1 kali sehari. Ada masanya Kak Ija ambil 2 kali sehari. Selain bagi rasa kenyang, ESP bantu merawat kulit, melembapkan kulit.

Herblax dan Alfalfa pula bantu buang toksin dalam badan. Usus kita perlu dicuci. Bila banyak toksin, susah untuk suplemen yg lain untuk bekerja. Lambat dapat tindak balas. Lepas ni jangan cakap... kenapa dia ambik cepat nampak perubahan. Kenapa saya perlukan masa yang lama.

Jadi fikirkan kenapa ye?

Manakala Omega dan lecithin bantu pecah dan bakar lemak. Ko ambik ketika sebelum makan. Kau akan rasa perubahan. Peluh mencurah-curah bak seperti air hujan. Hah, kat situ lah metabolisme korang akan naik dengan cepat. Dan masa tulah lah korang akan dapat lihat tubuh badan korang mengecil

Cerita Kak Ija bukan auta ye... ni semua fakta 😬

Kak Ija dah rasai... Kak Ija dah susut 15KG. jadi, Kak Ija cuba share dengan korang kelebihan set kurus ni dengan korang. Bila korang tak mencuba, korang tak kan rasai.

Jadi jom lah try. 

Raya tak lama lagi, yang impikan badan cantik, tubuh langsing, berat IDEAL.... jom lah kita pakat-pakat kurus sama-sama ya!

Klik pada gambo untuk cerita sebenar



PILIHAN SET KURUS SHAKLEE




TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE






Untuk pengetahuan anda produk set kurus ini sudah berpuluh-puluh tahun berada di pasaran. Sebab itu jika anda mencari dan melihat akan terdapat begitu banyak sekali testimoni produk Shaklee yang memaparkan kesan positif dalam menyelesaikan masalah sama seperti anda.
Kepada anda semua, kita tidak perlu menyeksa diri jika ada cara yang membolehkan tubuh badan menjadi lebih langsing semulajadi. 
Sudah semestinya anda ingin memiliki tubuh badan yang langsing, itu adalah menjadi idaman setiap orang. Dengan bentuk badan yang langsing membolehkan anda bebas mencuba apa sahaja pakaian yang cantik-cantik dan beraneka corak serta warna-warni. Bukan setakat itu sahaja, malah self confident dalam diri anda juga pasti meningkat. Saya pasti, terasa sakitnya hati bila dengar ada orang asyik mengata anda di belakang.

Klik sini untuk lebih banyak info

Post a Comment

0 Comments