Nak Cantik Dan Kurus Mulakan Dengan DTX Complex


DTX Complex berfungsi sebagai detox hati. DTX Complex sesuai untuk singkirkan toksin dalam badan dan hati. Berapa kali kita detox badan kita dalam masa setahun?
Ada yang tak pernah langsung kan?
Bahaya tu.
Setiap hari kita makan makanan yang mengandungi toksin. Dan persekitaran yang mengandungi toksin diserap masuk ke dalam badan.
Amalkan DTX Complex ni boleh membersihkan hati, usus dan darah dari toksin yang merbahaya. Kesihatan pun akan jadi lebih baik.

Apa Kandungan Dtx Complex
Milk Thistle
Biji milk thistle merupakan bahan utama yang digunakan di dalam DTX complex di mana di dalam milk thistle terdapat ‘silymarin’ di dalamnya. Silymarin sangat tinggi dengan kandungan antioksida dan ia membantu untuk melindungi hati.
Schizandra
Selain milk thistle yang tinggi dengan kandungan antioksida, schizandra juga tinggi dengan kandungan antioksida dan ia juga membantu untuk menghalang toksin daripada berkumpul di dalam badan.
Selain itu, Schizandra juga menggalakkan pembentukan protein di dalam badan. Oleh itu, pembentukan sel-sel baru akan lebih mudah terbina.
Cendawan Reishi
Cendawan merupakan salah satu bahan yang digunakan pada zaman dahulu di dalam perubatan China kerana ia dipercayai kaya dengan kandungan antioksida.
Dandelion
Di dalam DTX juga terdapat Dandelion yang kaya dengan Vitamin A, B, C, D dan zat besi.



Nak Cantik Dan Kurus Mulakan Dengan DTX Complex. Betul ke? 
Yang nak kurus

Perkara pertama yang perlu anda buat adalah buang toksin di dalam badan. Bila toksin penuh dalam badan, berat anda akan jadi turun naik. Kejap naik kejap turun. Kadang tu naik tak turun-turun. 

DTX complex membantu sangat untuk  buang segala toksin yang berkumpul di bahagian hati dan secara tak langsung berat badan korang akan lebih mudah turun dan susah nak naik. 
Kandungan DTX Complex ada Schizandra yang bantu menghalang toksin dari berkumpul dalam badan. 
Selain itu, Schizandra juga menggalakkan pembentukan protein di dalam badan. Oleh itu, pembentukan sel-sel baru akan lebih mudah terbina. Maka mudahlah kita nak turunkan berat badan.

Yang Nak Cantik 
Bila toksin penuh dalam badan, ia menjadi punca kulit kelihatan kusan dan tak bermaya. Anda makan la apa-apa supplemen atau pakai skincare terbaik sekali pun tapi kalau toksin dalam badan banyak, produk yang anda guna tu berkemungkinan besar takda kesan pun.
Bahan-bahan yang digunakan di dalam DTX complex kebanyakkannya sangat tinggi dengan kandungan antioksida di mana seperti yang kita tahu makanan yang tinggi dengan antioksidan mampu jadikan kulit kita lebih cantik.
Dalam kandungan DTX Complex ada Dandelion yang kaya dengan Vitamin A, B, C, D dan zat besi. Rasanya semua dah tahu vitamin c sangat bagus untuk kulit kerana ia membantu pembentukan kolagen dalam badan. Bila kandungan kolagen tinggi, baru la kulit lebih anjal. Kandungan kolagen dalam badan makin berkurang seiring dengan penambahan usia.
Selain daripada Vitamin C, Vitamin B juga sangat penting dalam penjagaan kulit. Kita memerlukan vitamin B12 bagi menghalang pembentukan jeragat pada kulit muka. Yang ni jangan tinggal tau kalau nak muka cantik. 




Perlu ke DETOX Hati?
Antara fungsi hati adalah untuk menapis. Apabila kita makan, makanan atau nutrisi ini akan masuk ke dalam darah, dan tempat pertama yang ia akan singgah adalah hati. Di situ lah akan berlakunya proses penapisan, detoksifikasi dan metabolisma. Banyak info di sini Kenapa Perlu Detox Hati?
Toksin ni merupakan parasit dalam badan tau. Dia akan makan segala khasiat yang kita makan dan selebihnya baru kita dapat. Jadi, badan kita akan kekurangan nutrien yang diperlukan. 

Untuk belian DTX Complex yang tengah Promosi Shaklee Jun 2023
Untuk lebih info lagi boleh klik di bawah ini 
Dtx Complex Kekalkan Hati Yang Sihat
Detox Bantu Untuk Kurus


JOM GRAB SEKARANG 
Klik sini untuk Daftar Keahlian
Klik sini untuk berborak dengan saya Kak Shida Rahmat

Post a Comment

0 Comments