𝐁𝐈𝐒𝐍𝐄𝐒 𝐒𝐄𝐍𝐃𝐈𝐑𝐈 𝐆𝐔𝐍𝐀 𝐒𝐄𝐍𝐃𝐈𝐑𝐈 𝐉𝐔𝐀𝐋 | Shida Rahmat

 










Pada musim sekarang ramai yang memilih bisnes online sebagai alternatif menambah kewangan untuk meneruskan hidup di zaman ekonomi yang tidak stabil akibat serangan virus Covid19. Ramai yang pasang angan-angan besar nak jadi seperti Dato’ Aliff Syukri dan Dato’ Vida. Nak ada jenama sendiri, dan nak jadi bos duduk goyang kaki je kan. Tapi sebenarnya nak berjaya seperti mereka, kenalah berkorban sedikit. Pernah tak korang terfikir, yang nama korang juga akan terpampang di laman-laman media sosial? Sebut saja nama semua orang kenal yang menjual produk viral yang semestinya berkesan.

Sebenarnya tu kalau nak buat mesti kena kuat semangat ditambah dengan rajin berusaha mencari jalan memgembangkan bisnes online kepunyaan anda sendiri. Untuk langkah pertama anda mesti mencari produk yang kuat dan seterusnyer menggunakan konsep 𝐛𝐢𝐬𝐛𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐠𝐮𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐢 𝐣𝐮𝐚𝐥.

Mengapa konsep ini perlu dalam melebarkan sayap bisnes online yang bakal anda ketengahkan? Ada 3 kelebihan dengan memperatikkan konsep ini supaya lebih nampak gah dimata bakal pengguna yang bakal anda beri konsultation.

Kelebihan pertama adalah untuk 𝐦𝐞𝐫𝐚𝐢𝐡 𝐩𝐞𝐧𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭𝐚𝐧 yang lebih kerana sememangnya kita sudah tau keberkesanan produk yang kita jual. 

Kelebihan keduanya pula untuk 𝐦𝐞𝐧𝐝𝐚𝐩𝐚𝐭𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐞𝐩𝐞𝐫𝐜𝐚𝐲𝐚𝐚𝐧 dari pengguna-pengguna baru kerana kita sendiri sudah menggunakannya.

Selain itu, kelebihan ketiga ini kita 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐮 𝐛𝐞𝐫𝐬𝐮𝐬𝐚𝐡 𝐩𝐚𝐲𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐧𝐭𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐞𝐛𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬𝐚𝐧𝐚𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐤 yang kita jual tetapi hanya membawa diri sebagai testimoni untuk dijadikan contoh kepada pengguna-pengguna baru. Contohnya produk kurus, kita boleh beri gambar yang berkaitan berat badan sendiri sebelum kita mengamalkan produk.

Oleh yang demikian setiap perniagaan yang kita nak buat mesti disusuli dengan diri sendiri memcuba produk yang hendak dijual supaya mudah mengambil hati pengguna. Shaklee ada satu-satunya produk yang boleh dipercayai berdasarkan kajian landmark study. Jangan lama-lama fikir untuk mengubah ekonomi sendiri. Join saya untuk saya tunjuk cara-cara bisnes online dengan betul dan tepat 


Hanya RM 35 untuk menikmati banyak kelebihan sebagai ahli Shaklee. Daftar sekarang --

TEAM INDAH LEGACY

Setiap supplemen Shaklee melalui kajian dan ujian klinikal dan keberkesanannya dibuktikan dalam Kajian Landmark Study 

KAJIAN SHAKLEE

KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Page ≠ Agen Shaklee Johor

TERIMA KASIH 🌷



Shida Rahmat | Suri Rumah@Bisnes Online

Post a Comment

0 Comments