Produk Shaklee Bahaya, Betul Ke?











Haaa jangan suka baca tajuk jer tau. Baca dulu sampai habis baru tau kupasan dan kebenaran.

Jangan percaya bulat-bulat melalui semua laman media sosial. Sebelum membuat kesimpulan adalah lebih baik buat research dulu.

Sebelum kita nak buat kesimpulan yang produk Shaklee ni memang berbahaya adalah lebih baik kita pastikan dulu dari mana sumber yang sahih mengatakan produk shaklee ni bahaya. Kan?

Kalau sumber-sumber tu datang dari orang yang dia sendiri memang tak pernah pun guna produk shaklee, macamana dia boleh buat kesimpulan yang produk shaklee ni boleh beri kesan bahaya kepada kesihatan.

Ada tak, mana-mana berita dalam akhbar atau mana-mana hospital yang mengesahkan bahawa ada pesakit yang disahkan ambil produk shaklee telah membahayakan kesihatan mereka. 

Setakat hari ini, belum ada lagi mana-mana akhbar atau hospital yang melaporkan ada pengguna produk Shaklee dapat penyakit kronik sebab makan produk shaklee.Atau jika ada pun yang bahaya sampai melibatkan kematian, sudah pasti ada post-mortem dibuat kat hospital untuk ketahui punca kematian tu memang dari produk Shaklee yang diambil atau tidak. 

Pada pendapat saya, selama saya mengenali Shaklee selama 6 tahun viral yang saya selalu dapat adalah mereka yang tidak pernah mengambil shaklee.
Dan ramai yang komplain tidak berkesan kerana cara pengambilan salah dan tidak sesuai mengikut masalah penyakit.

Itu sebab lah saya sarankan daftar di bawah 1 kumpulan yang kuat. Bila ada kumpulan yang kuat maka info segala produk tentang Shaklee akan terus sampai kepada anda dengan sahih.

Jika anda bukan pengamal Shaklee, bagaimana anda tahu kesan yang terjadi pada diri sendiri? Berbanding dengan mereka-mereka yang sememamgnya mengamalkan produk Shaklee dalam kehidupan harian mereka.

Thats why la Shaklee tak pernah melantik mana-mana artis terkenal untuk dijadikan duta produk. Duta Shaklee adalah anda semua yang mengamalkan produk Shaklee.Tahniah kepada anda kerana memilih produk Shaklee untuk kehidupan yang lebih sihat. 













Hanya RM 35 untuk menikmati banyak kelebihan sebagai ahli Shaklee. Daftar sekarang --

TEAM INDAH LEGACY

Setiap supplemen Shaklee melalui kajian dan ujian klinikal dan keberkesanannya dibuktikan dalam Kajian Landmark Study 

KAJIAN SHAKLEE

KLIK DI SINI UNTUK PERTANYAAN, INFO SHAKLEE DAN ORDER

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat
Page ≠ Agen Shaklee Johor

TERIMA KASIH 🌷



Post a Comment

0 Comments