Kebaikan Set Detox Shaklee


KEBAIKAN SET DETOX SHAKLE

  • menurunkan berat badan
  • Kolon lebih sihat
  • Meningkatkan tenaga
  • Mengawal nafsu makan
  • Kulit lebih cantik
  • Menguatkan sistem imun
  • Tidur lebih lena  


UNTUK APA DETOX

  • Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
  • Sebab bila badan dah detoks, badan kita akan menyerap supplemen dan khasiat supplemen secara optimum.

TOKSIN adalah bahan buangan beracun dalam tubuh manusia. Bahaya toksin, bukan sahaja boleh menghancurkan fungsi-fungsi pencernaan, bahkan, boleh mengikuti peredaran darah ke seluruh organ tubuh lalu merosakkan system sirkulasi manusia, organ-organ penyaring (system hati dan ginjal), dan organ-organ pengeluaran tubuh.

Selain itu, toksin yang banyak mempengaruhi keberkesanan supplemen yang di ambil. Ini kerana, toksin boleh mengganggu proses penyerapan vitamin di dalam badan anda. Jika berlaku ketidak berkesanan supplemen yang di ambil, anda perlu melihat, adakah badan anda mempunyai toksin yang banyak.

Punca Toksin terkumpul adalah kerana pengambilan diet makanan yang tidak sihat.

7 TANDA BADAN ANDA PENUH DENGAN TOKSIN

1)SEMBELIT
Anda perlu membuang air besar 2 kali sehari bagi memastikan bahan buangan pepejal dan cecair toksin tidak disimpan lama dalam badan dan membawa penyakit.

2) SAKIT KEPALA
Badan yang penuh toksin akan menyebabkan anda mengalami sakit kepala yang berulang-ulang malah boleh menyerang anda setiap hari.

3) LETIH DAN LESU
Toksin yang terkumpul dalam badan seumpama racun yang mencuri tenaga di dalam badan menyebabkan kita lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.

4) MULUT BERBAU
Usus yang kotor dan tidak dibersihkan secara kerap akan menyebabkan mulut berbau busuk dan menimbulkan ketidakselesaan kepada orang lain di sekeliling.

5) PERUT BUNCIT
Najis yang terkumpul lama di dalam usus akan mengeras dan menjadi tempat angin berkumpul. Ini boleh menyebabkan perut kelihatan boroi walaupun berat badan masin normal.

6) KULIT KUSAM
Jika masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam anda berpanjangan cuba ambil langkah untuk detoks bagi membersihkan toksin yang berkumpul dalam badan terlebih dahulu.

7).KEMARUK MAKAN
Badan yang bertoksin akan menyebabkan anda tidak boleh mengawal cara makan dengan baik malah menyebabkan badan sering rasa lapar dan ingin mengunyah makanan sepanjang hari.

Jom tengok secara ringkas fungsi-fungsi setiap Set Detox Shaklee :-

HERBLAX
● Mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
● Membantu masalah sembelit
● Mengempiskan perut
● Mengurangkan kepejalan pada perut

ALFALFA
● Mencuci usus untuk membuang toksin
● Membantu masalah penghadaman
● Terkenal dengan purifier untuk darah & hati
● Mencuci buah pinggang
● Membuang angin dalam badan


Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.

Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy





Post a Comment

0 Comments