Vivix Anti Penuaan Terbaik Dunia


Vivix ni memang suplemen anti penuaan yang dah memang semua sedia maklum kerana datangnya dari bahan-bahan yg berkualiti dan juga sudah dpaternkan. Ini bermaksud tiada sesiapa pun yang boleh meniru vivix.

• Anti penuaan secara sihat. 
• Anti aging tu bukan lah bermaksud tak tua langsung bila amal Vivix ni.

Tetapi kalau amal Vivix ni, penuaan tu terjadi dengan sihat, walaupun ada kedut bila tua nanti, still nampak vouge gitu.

Bukan lah bila amal Vivix ni terus tak tua. Tua secara sihatlah, tak nak lah bila tua je, sakit lutut, sakit pinggang.

Kita nak walaupun tua, kita tetap kuat.
Boleh pergi masjid jalan kaki je, boleh beribadah dengan tenang dan senang je.
Tak nak lah bila tua, asyik check in hospital je. Macam tu lah lebih kurang. 

So, mencegah lebih baik dari merawatkan? 

Nanti kalau sakit masa tua nak merawat tu, confirm lah beribu ribu kosnya. Dah tu dengan tak laratnya lagi kan.

So lebih baik invest sekarang for your future healthy.

Cantiknya, kulit awak..”
“Hah?.. dah 42 umur akak?”
“Tak nampak kedutan langsung”
“Flawless nya kulit..”
Contoh ayat yang bisa membuat kita tersipu-sipu malu bila sahabat wanita puji kan? .. ???


Wanita Takut TUA. 
Bukan sebab tak mahu sedar diri, tapi semakin melihat kedutan di wajah hari semakin hari … hehehe.
Bak kata kakak-kakak..


“Cantik boleh di BELI.. tetapi kami kalah dengan Usia.” 
– ada wanita berusia lebih cantik dari wanita usia muda..
– Tetapi tetap kalah dengan umur Biologi.


Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan.
Antaranya ialah -masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat. 
Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.


Jangan bimbang, dunia moden semua dah ada.. Pelbagai rawatan boleh membantu dalam masalah Kecantikan ok! ?


JOM KENALI VIVIX SHAKLEE UNTUK KECANTIKAN .


🍁Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! 

🍁Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!
🍁Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


Kenapa vivix antara produk terbaik shaklee... Nak tahu,tengok saja bahan2 yang digunakan untuk menghasilkan sebotol vivix, memang anda tidak akan berkira utk melaburkan modal anda utk dapatkan hasil terbaik dpd vivix.. 

VIVIX - REVOLUSI TERBARU DAN TERUNGGUL DARI SHAKLEE

- Vivix® Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix® mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 

 Keistimewaan Vivix Shaklee .

1. Memperbaiki DNA

- Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal. .

2.  Memperbaiki tenaga sel

- Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh. .
- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan. .

 Kebaikan Vivix Shaklee

✔️ Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
✔️ Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
✔️ Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
✔️ Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
✔️ Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
✔️ Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
✔️ Membantu merawat penyakit parkinson
✔️ Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
✔️ Meningkatkan kesihatan imum badan
✔️ Menggalakan kesihatan keseluruhan .


Klik di sini untuk detail 👇

http://www.wasap.my/60197297176/vivix


0 ulasan: