Lindungi Kulit Dengan Age Defense Moisturizer SPF 50 Youth Shaklee



Anda perlu bijak lindungi keseluruhan kulit anda daripada cahaya matahari dengan pemakaian Age Defense Moisturizer SPF 50 Youth Shaklee.

Panduan pemakaian yang betul untuk perlindungan kepada kulit halus mulus anda serta bahagian badan yang lain. Ikuti panduan berikutnya..

1) Selepas membersihkan muka, sapukan pelindung matahari sekurang-kurangnya 20 minit sebelum keluar rumah.

2) Bahagian atas telinga anda sangat rentan dan mudah mengalami selaran matahari. Beri perhatian kepada kulit di belakang telinga juga.

3) Kulit pada bahagian depan, sisi dan belakang leher serta bahagian atas dada adalah sangat halus dan sensitif. Ia menghasilkan kurang minyak berbanding kulit muka anda, menjadikan ia mudah kering dan kendur.

4) Cegah penuaan pramatang. Lindungi bahagian ini daripada sinaran matahari semasa berada di luar dan cahaya biru daripada peranti anda ketika berada di dalam bangunan.

5) Ketika berada di jalanan, tangan dan lengan anda sangat terdedah dan sinaran matahari akan menembusi kulit anda melalui tingkap kereta.

7) Kita sering lupa untuk melindungi kaki daripada sinaran matahari! Lindungi kulit di bahagian atas kaki anda kerana ia terdedah kepada sinaran UV yang paling banyak apabila anda berjalan-jalan dengan memakai selipar atau sandal.


PANDUAN PAKAR.

Kaedah perlindung matahari dua jari.
Picitkan dua jalur YOUTH™Age Defense Moisturizer SPF 50 pada jari telunjuk dan jari hantu anda. Bermula dari bahagian bawah hingga ke hujung jari. Sapukan pada muka dan leher anda. Voila! Jumlah tepat yang anda perlukan untuk melindungi kulit anda.



Dapatkan Harga Ahli Yang Murah Di sini
Kenali Kak Shida di sini Empayar Kami 

Post a Comment

0 Comments