Sudahkah Anda Mengambil Vitamin C Hari Ini?

Sudahkah Anda Mengambil Vitamin C Hari Ini? 

Semua orang memerlukan vitamin C. Vitamin ini memainkan pelbagai peranan penting daripada memastikan badan anda mempunyai pertahanan imun yang kuat, kepada menyokong penghasilan
kulit, mengekalkan kulit yang berseri dan kelihatan lebih muda, mengekalkan fleksibiliti sendi, dan memberi manfaat antioksidan.

Sesetengah individu mungkin memerlukan lebih 
banyak vitamin C. 
Adakah anda salah seorang daripada mereka?


PEKERJA DEWASA
Tekanan/stress memang tidak dapat dielakkan terutamanya dikalangan individu yang bekerja. Kajian menunjukkan bahawa individu yang sentiasa mengalami stres mudah jatuh sakit kerana fungsi imun system yang lemah dan mempunyai tahap vitamin C yang rendah di dalam badannya.

Pengambilan suplemen vitamin C membantu dalam:
• Meningkatkan perlindungan imun
• Merangsang mood yang positif

PELAJAR
Tekanan/stress memang tidak dapat dielakkan terutamanya dikalangan individu yang bekerja. Kajian menunjukkan bahawa individu yang sentiasa mengalami stres mudah jatuh sakit kerana fungsi imun system yang lemah dan mempunyai tahap vitamin C yang rendah di dalam badannya

Pengambilan suplemen vitamin C membantu dalam:
• Meningkatkan perlindungan imun
• Merangsang mood yang positif

IBU HAMIL
Semasa mengandung, badan mengalami perubahan hormon yang mempengaruhi sistem imun, menyebabkan anda mudah terdedah kepada jangkitan dan ianya merbahaya kepada ibu dan juga bayi. 

Pengambilan vitamin C secara berkala dikalangan ibu mengandung didapati dapat membantu dalam: 
• Mengurangkan kemungkinan komplikasi semasa hamil.
• Meningkatkan perlindungan imun untuk kesihatan ibu dan bayi. 
• Meningkatkan penyerapan zat besi, menurunkan kemungkinan berlakunya anemia. Alami kehamilan yang sihat dan selamat dengan vitamin C.

WARGA TUA
Seiring peningkatan usia, sistem pertahanan badan anda juga menjadi semakin lemah. Selain itu, badan anda juga kurang menyerap nutrien dan mungkin boleh menyebabkan masalah kekurangan nutrien didalam badan termasuklah kekurangan vitamin yang merangsang system imun, vitamin C. 

Pengambilan suplemen vitamin C amat digalakkan kerana ia membantu: 
• Meningkatkan perlindungan terhadap jangkitan. 
• Mengurangkan kemungkinan untuk anda jatuh sakit disebabkan oleh penyakit yang berjangkit.

MULAKAN HARI ANDA DENGAN VITAMIN C 
Sustained Release Vita-C Plus Vitamin C Semula Jadi







KEISTIMEWAAN SHAKLEE
  1. Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.
  2. Dengan sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.
  3. Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.



TAHUKAH ANDA? 



Jadi, sekiranya anda mahukan Vitamin C yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk seisi keluarga, maka Vitamin C Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!

Untuk Pertanyaan dan Order 👇
ORDER SHAKLEE

Kenali Kak Shida di sini 👇
KAK SHIDA N TEAM INDAH LEGACY










.

Post a Comment

0 Comments