Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat


Bila cerita tentang jeragat, semua orang tak suka. Bila tak suka macam-macam cara nak buat asalkan jeragat hilang dari muka.

Nak tekankan kat sini bahawasanya jeragat takkan pernah hilang jika hanya repair luaran dengan penggunaan produk-produk skincare.

AWAS !!! Jika jeragat hilang dengan cepat dek kerana penggunaan produk. Itu bermakna anda sedang membahayakan diri sendiri..

Sebenarnya cara rawatan yang anda guna sebelum ini hanya hilangkan lapisan atas jeragat.

Jeragat ada AKAR. Ia akan tumbuh semula. Jadi untuk hapuskan jeragat kita kena matikan akar jeragat dari dalam.

Perumpamaannya ibarat macam kita potong rumput hari ni, esok lusa rumput tu akan tumbuh balik.

Bayangkan jeragat tu macam rumput, setiap hari perlu ke kita kena potong rumput tu? Lagi baik kita cabut jer terus akarnya, jadi tak perlulah kita nak potong rumput tu lagi.

Macam tu juga jeragat kalau asyik rawat dari luar jer mana nak hilang kalau akarnya anda simpan.

Kalau anda tak ubah cara rawat masalah anda bermula dengan hari ni, masalah ni akan ada sampai bila-bila. Percayalah!

OLEH ITU JOM KITA MATIKAN AKAR JERAGAT DENGAN SET SHAKLEE.


Nak bagitau ni ... Jeragat ni puncanya banyak tau. Antaranya :
• perubahan hormon
• usia yang meningkat
• penghasilan kolagen di dalam kulit berkurangan (usia meningkat)
• pengambilan pil perancang
• tisu dan sel kulit mati
• penggunaan kosmetik dan alat solek
• serangan radikal bebas yang merosakkan kulit yang mudah terhakis disebabkan sinaran UV

So nak rawat jeragat bukan sesuatu yang mudah kena rawat dari dalam supaya jeragat yang dah ade di permukaan kulit tu tidak bertambah.

Jeragat berlaku apabila melanocytes (yang merupakan sel yang menyebabkan pigmentasi kulit) dirangsang oleh tahap progesteron dan estrogen yang tidak normal. 
GLA COMPLEX dapat membantu.

Kajian menunjukkan pengambilan VITAMIN E mampu menghalang sel rosak sebanyak 57%.
Vitamin E akan meneutralkan kesan sinar UV yang merosakkan sel kulit.

HARGA SET PERTAMA 
RM250 
Dapat GLA dan VITAMIN E
Percuma pos jimat rm10 

HARGA SET KEDUA 
RM250 
Dapat GLA dan VITAMIN E 
Percuma pos jimat rm10
Percuma keahlian jimat rm35

PILIHAN DI TANGAN ANDA 

SUDAHKAH ANDA BERSEDIA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK-PRODUK SHAKLEE?
Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee.

Whatsap ≠ Kak shida
Instagram ≠ shidarahmat_com
Facebook ≠ Shida Rahmat
Twitter ≠ Shida Rahmat
Youtube ≠ Shida Rahmat

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Sebarang pembelian produk Shaklee bakal mendapatkan khidmat nasihat.
Sekiranya berminat menjadi Pengedar Sah Shaklee, boleh terus menghubungi saya atau pergi terus ke mana-mana cawangan Shaklee, mendaftar di bawah ID Shaklee 1175197 dan anda bakal mendapat bimbingan daripada saya.

Atau boleh klik di sini untuk terus mendaftar secara online
Daftar Ahli Online Di bawah Empayar Indah Legacy
Daftar Keahlian

0 ulasan: